Artur Szpilka po zwycięskim debiucie w formule MMA na gali KSW 71 w Toruniu podejmuje kolejne wyzwanie. Tym razem zmierzy się z Denisem "Bad Boyem" Załęckim pod sztandarem organizacji High League.
Popularny "Szpila" w debiutanckim starciu w MMA pokonał przez techniczny nokaut Siergieja Radczenkę. Było to drugie spotkanie obu panów. Wcześniej zmierzyli się w ringu w formule bokserskiej. Wówczas w niezwykle kontrowersyjnych okolicznościach wygrał Szpilka. Werdykt sędziów pozostawił jednak ogromny niesmak, dlatego organizacja rewanżowego starcia była nieunikniona.
33-latek dopiął swego. Drugi pojedynek odbył się na gali KSW i po raz pierwszy od początku do końca przebiegł po jego myśli. – Nie popadam jednak w zachwyt, bo wiem, że przede mną jeszcze dużo jeszcze pracy. Wiem ile mam braków, dlatego od razu po walce byłem na treningu – powiedział po walce zawodnik WCA w rozmowie z Mateuszem Fudalą dla portalu TVPSPORT.PL.
Szpilka tydzień po walce wyleciał na wakacje. Tuż po powrocie zameldował się ponownie na sali treningowej, gdzie rozpoczął przygotowania do kolejnego starcia, które zaplanowano na 17 września. W Arenie Gliwice zmierzy się z Denisem "Bad Boyem" Załęckim, który na ostatniej gali przegrał jednogłośną decyzją sędziów z Mateuszem "Don Diego" Kubiszynem. Walka odbędzie się w formule MMA na dystansie trzech rund trwających po cztery minuty.
MMA i trzy rundy po cztery minuty �� Artur Szpilka vs Denis Załęcki!!! ��
— HIGH League (@HIGHLeaguePL) July 18, 2022
„Szpila” czy „Bad Boy”? Pretendent do pasa WBC wagi ciężkiej kontra nieobliczalny streetfighter ��
⭐️ HIGH League 4: Natsu vs Lexy 2
�� 17 września, Arena Gliwice
�� Bilety na https://t.co/cJCHdfYffQ pic.twitter.com/JjaAIgKJuW
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (991 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.